БІЗНЕС, ЯКИЙ ПОТРІБНИЙ

Якщо ми хочемо бути успішними на ринку і успішно продавати продукти страхування життя, особливо зараз, потрібно зрозуміти, що це бізнес взаємовідносин. Ми не продаємо якусь конкретну компанію, а спочатку продаємо себе. На жаль, багато хто починає свій бізнес з логічних продажів, тоді як лайфовий продукт нелогічний. Якби він був логічний, було б досить зробити рекламну кампанію, і клієнт сам би прийшов і купив такий продукт. Ми ж продаємо емоційно, ми повинні «взяти за серце» нашого клієнта. І це неможливо зробити, поки Ви не продасте себе як людина.

Потрібно вірити в продукт і партнера, з яким ви працюєте, адже ми продаємо життєво важливий продукт для клієнта. Саме тому важливо розуміти, що наша сфера діяльності - дуже важлива для людей.

Допомагайте новачкам продавати

Дуже часто новачки, які приходять в цей бізнес, швидко «згорають» і йдуть з цієї професії. Відбувається це тому, що велика частина стартапів - мотиваційні, і ця мотивація тримається приблизно 48 годин. Дуже важливо, щоб людина випробувала за цей час відчуття успіху. Існують компанії, які довго навчають співробітників і лише потім пускають їх «в поле» продавати. За цей час від мотивації такого продавця може не залишитися і сліду. Новачок повинен навчатися теоретично і практично. При цьому якщо Ви запрошуєте нового співробітника в бізнес і хочете, щоб він зробив кар'єру, то Ви повинні посвятити себе йому на протязі як мінімум трьох місяців. Ходити з ним на зустрічі, пояснювати і показувати, як правильно продавати. Також в основі нашого вчення лежить не мотивація грошима, а мотивація роботою. Коли люди приходять в цей бізнес, важливо дати їм зрозуміти, що гроші тут не найважливіше. Набагато важливіше відношення до клієнта - довіра, чесність, відвертість, небайдужість і бажання допомогти.

Будьте інноваційними

Коли Ви приходите до клієнта, то не запитуйте: «А чи знаєте ви, що таке страхування?». Ви приходите і говорите приблизно наступне: «Доброго дня, я представляю компанію Родинні інвестиції. Як ви вважаєте, вам було б цікаво, щоб одна людина представляла ваші інтереси на фінансовому ринку?». Якщо клієнт погоджується, Ви просите його назвати всі фінансові продукти, які у нього є, і далі Ваше завдання як фінансового консультанта – знати їх, проаналізувати корисність і доцільність, і запропонувати клієнтові оптимальне для нього рішення, виходячи з його інтересів та пріоритетів. Адже головним завданням консультанта повинно бути задоволення потреб клієнта.

Проте консультанти, які сьогодні працюють в цьому бізнесі, повинні розуміти, що чекає ринок далі, тому що лише інноваційні компанії зможуть йти вперед. Адже ринок постійно міняється, міняється клієнт. Компанії, які не розвиваються, і продають як і 15 років тому, просто не виживуть в нових умовах. Потрібно міняти стиль продажів, шукати нові підходи до клієнта і відношення до самих продажів. Незмінними залишаються лише основи продажів.

Повернутись назад